ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek
Hatályos: 2023. 04.01 napjától
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. Jelen Általános Szerződési Felételek (a továbbiakban: ÁSZF) érvényesek a Gabel-Game Kft.
(a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://www.porshadecor.hu oldalon
(a továbbiakban: Weboldalon) keresztül elérhető webáruházban (a továbbiakban: Webáruház)
megrendelhető valamennyi árucikkre. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén
nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül
történik.
1.2. Vásárló alatt értendő minden személy, aki a Webáruházban megrendelést ad le. A Vásárló
fogalma magába foglalja a fogyasztó (a továbbiakban: Fogyasztó) fogalmát. A Fogyasztó a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerint a szakmája,
önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
1.3. A Webáruházban történő vásárlást a magyar hatályos jogszabályok, különösen a Ptk., a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.
évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm.rendelet és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól szóló 19/2014. (IV:29.) NGM rendelet szabályozza.
1.4. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen
ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.5. A Felek közötti szerződés az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató Vásárló általi elfogadása esetén
a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre az ÁSZF-ben foglaltak szerint.
Ha a Vásárló az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti
igénybe a Webáruház szolgáltatásait, így nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
Regisztrációjának, illetve a megrendelésének a Webáruházban történő leadásával, valamint az
ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadására szolgáló mezők kipipálásával a Vásárló
kijelenti, hogy az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta,
megértette, azokat maradéktalanul betartja, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve
kötelezőnek ismeri és fogadja el.
1.6. A megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.
A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar.
1.7. Kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője
beleegyezésével veheti igénybe a Weboldal szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a
kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Webáruház
megrendelői felületén a Szolgáltatónak nem feladata és nincs rá lehetősége, hogy tudja, kiderítse,
ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért felelősség kizárólag a Vásárlót
terheli.
1.8. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat
tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
2. Szolgáltató és a tárhelyszolgáltató adatai:
Cégnév: Gabel-Game Kft.
Székhely: 2440. Százhalombatta, Tulipán utca 35.
Postai cím: 2440, Százhalombatta, Tulipán utca 35.
Cégjegyzékszám: 13-09-075039
Adószám: 12248414-2-13
Bankszámlaszám: 11742135-27248290-00000000
E-mail: porshadecor@gmail.com
Telefonszám: + 36 30 172 1484
A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: EVOLUTIONET Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: EVOLUTIONET Kft.
Székhelye: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
Cégjegyzékszáma: 02 09 075023
Adószáma: 14992511-2-02
Honlapjának webcíme: www.szerverzum.hu
Ügyfélszolgálat központi e-mail címe: ugyfelszolgalat@szerverzum.hu
Másodlagos e-mail elérhetősége: info@evolutionet.hu, support@evolutionet.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 30 503 1929
Adatvédelmi felelős: Esch Tamás, ügyvezető
3. Megrendelés
3.1. A Webáruházban történő megrendelés leadásához nincs szükség regisztrációra. A megrendelés
során az ahhoz szükséges adatlap kitöltésekor a következő adatok megadása szükséges: név, email cím, telefonszám, fizetési mód, szállítási mód, számlázási cím, szállítási cím. A sikeres
megrendeléshez a Vásárlónak a vonatkozó mező kipipálásával nyilatkoznia kell, hogy elmúlt 18
éves, és el kell fogadnia az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató rendelkezéseit.
3.2. Amennyiben a Vásárló a Webáruházban regisztrál, akkor a regisztráció során a fenti adatokon
felül jelszó megadása is kötelező. A regisztrációval a Vásárlónak létrejön a felhasználói fiókja,
mely a regisztráció nélküli vásárláshoz képest többlet funkciók használatát, szolgáltatások
igénybevételét teszi lehetővé. A felhasználói fiók tárolja a Vásárló adatait, a Vásárló által mentett
számlázási és szállítási címet, a rendelési előzményeket, nyomon követhető a rendelés állapota,
létrehozható a kedvenc termékek listája. A felhasználói fiókba a Vásárló által megadott e-mail
címmel és jelszóval lehet belépni. A regisztráció a felhasználói fiókba történő belépést követően
bármikor törölhető a „regisztráció törlése” gomb megnyomásával.
3.3. A regisztrált Vásárlók részére a felhasználói fiókba történő belépést követően a Szolgáltató
meghatározott feltételekkel egyedi kedvezményeket biztosíthat a termékek megvásárlásához vagy
szolgáltatások igénybevételéhez jellemzően a termék vagy szolgáltatás árának csökkentése révén.
Az adott kedvezményre vonatkozó felhasználási feltételeket az adott kedvezményhez rendelt
információs mező tartalmazza. Amennyiben a kedvezmény igénybevétele kód felhasználásához
kötött, a kedvezmény a megrendelés leadásakor a kódnak a „kód érvényesítése” mezőbe történő
beírásával aktiválható. Egy adott kedvezményre jogosító kód kizárólag egyetlen vásárlás során
használható fel.
3.4. A megrendelés leadásakor a szállítás és számlázás teljesítése érdekében a számlázási és a szállítási
cím megadásakor a következő adatok szükségesek: ország, város, irányítószám, közterület,
közterület típus, házszám és – ha van – emelet, ajtó. A Szolgáltató kizárólag Magyarország
területén belül vállalja a megrendelt termékek kiszállítását.
3.5. A megrendelést a Szolgáltató a Weboldalon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a
megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti.
3.6. A megadott adatok pontosságáért, helytállóságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag
a Vásárló felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott
adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető
szállítási késedelemért vagy a szállítás meghiúsulásáért, illetve egyéb problémáért, hibáért
semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért,
ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak
felróható okból hozzáférhetővé válik.
3.7. A megrendelés során a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok
javítására/törlésére. Amennyiben a Vásárló már a javítani kívánt adatlapon továbblépett, de még
nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (nyíl a
képernyő bal felső sarkában) a kívánt oldal megjelenéséig, vagy a „Kosaram/Szállítási
Adatok/Fizetés Módja/Befejezés menüsor bármely menüpontjára történő kattintással
visszalépni a módosítani kívánt adatlapra, ahol a módosítást el tudja végezni.
Leadott megrendelést érintő adatok további módosítására a jelen ÁSZF 2. pontjában megjelölt
elérhetőségeken van lehetőség.
3.8. A Webáruházban megvásárolható termék tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a termékhez tartozó
konkrét oldalon ismerheti meg. Amennyiben a Webáruházban
található bármely termék tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a
Vásárlónak a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, a Szolgáltatóhoz
fordulhat az ÁSZF 2. pontjában megjelölt elérhetőségeken. A „Termékleírás” tájékoztató jellegű,
az elírásokból, pontatlanságokból, 
vagy egyéb ok miatt a termék címkéjén található információktól, adatoktól történő eltérésekből
eredő minden felelősségét a Szolgáltató kizárja.
3.9. A termékek mellett található ár minden esetben forintban van feltüntetve és a termék bruttó
vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is a mindenkori áfa-törvény rendelkezései
szerint, viszont nem tartalmazza a szállítási költséget és a futárnál történő fizetési mód választása
esetén az utánvét kezelési díját.
A felmerülő szállítási költség a szállítási mód, a felmerülő utánvét kezelési díj pedig a fizetési mód
kiválasztását követően a kosárban külön sorban feltüntetésre kerül. A megrendelést visszaigazoló
üzenetben a Szolgáltató külön soron tünteti fel a termékek árát, a szállítási költséget és az utánvét
kezelési díjat.
3.10. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal,
hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenést követően leadott megrendelésekre vonatkozik.
A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
3.11. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az akciós kínálatot – előzetes
bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes akciók elérhetőségét korlátozza, ill. a meghirdetett
akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa. A fenti esetleges változtatásokért a Szolgáltató
felelősséget nem vállal. A módosítás, illetve változtatás a már megrendelt termékek vételárát nem
befolyásolja.
3.12. A Szolgáltató készlethiány miatt vagy akciós termékek esetén korlátozhatja az egy termékből
rendelhető maximális mennyiséget, mely mennyiségi korlátozást az adott termék kosárba
helyezésekor a rendszer automatikusan megjeleníti.
3.13. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék
időközben nem áll rendelkezésre. Ilyenkor a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.
3.14. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár, egységár, kiszerelés kerül
feltüntetésre a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék
közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt
megjelenő „0” forintos vagy „1” forintos árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás
áron, kiszerelésben értékesíteni, hanem felajánlhatja a termék helyes áron, illetve kiszerelésben
történő megvásárlását, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
3.15. A megrendelés menete:
1. lépés: A megvásárolni kívánt termék a „Kosárba” gomb kattintásával kerül a kosárba.
Amennyiben a Vásárló több fajta terméket kíván a kosárba helyezni, a „Vásárlás folytatása”
gomb megnyomásával tovább böngészhet a Webáruházban a termékek között, illetve
további termékeket helyezhet a kosárba.
Amennyiben a Vásárló rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, azt a megrendelés
leadásakor a kódszám megadásával érvényesítheti a termékek kosárba helyezését követően
a kuponon feltüntetett érvényességi határidőn belül leadott megrendelés esetén.
Amennyiben a Vásárló befejezte a termékek kiválasztását, a megrendelés menetét a „Tovább
a kosárba” gomb megnyomásával folytathatja.
A megrendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására.
Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”
oszlopban található adatbeviteli mezőbe kell beírni a rendelni kívánt mennyiség
darabszámát, vagy azt a „-„/”+” gomb megnyomásával módosítani. Ezt követően a
rendszer automatikusan frissíti a megadott darabszámot. Amennyiben a Vásárló törölni
kívánja a kosárban található terméket, akkor azt a „Törlés a kosárból” vagy a „-” gomb
megnyomásával teheti meg mindaddig, amíg a kosárban található termék darabszáma „0”
nem lesz.
2. lépés: A „Szállítási adatok” felületen a Vásárlónak meg kell adnia a szállítási és számlázási
adatokat.
Amennyiben a szállítási és a számlázási cím azonos, akkor elegendő az „A szállítási és a
számlázási cím azonos” mező kipipálása a számlázási cím megadásához. Amennyiben a
Vásárló a számlát a megadott névtől és/vagy szállítási címtől eltérő névre, illetve címre kéri
kiállítani, ezt az „A számlát egy másik névre kérem.” mező kipipálásával jelezheti, mely
esetben a számlázási név és cím megadása kötelező.
A Vásárló a „Szállítási adatok” felületen a „Megjegyzés” soron a szállítási címmel
kapcsolatos megjegyzéseket rögzítheti a termék pontos címre történő kiszállításának
megkönnyítése, illetve elősegítése érdekében.
3. lépés: A „Szállítási mód” felületen a Vásárlónak ki kell választania a szállítási módot
(Automata vagy kiszállítás futárszolgálat útján). Itt kerül feltüntetésre a szállítás
költsége.
4. lépés: A „Fizetés módja” felületen lehet kiválasztani a fizetés módját (átutalás, bankkártya). A „Befejezés” felületre történő továbblépéssel véglegesíthető a megrendelés.
5. lépés: A „Befejezés” felületen a sikeres megrendeléshez a Vásárlónak az adott mező
kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. Amennyiben
a Vásárló meggyőződött róla, hogy a kosár az általa megvásárolni kívánt termékeket
tartalmazza és a vásárlás részletei helyesen tartalmazzák a termékek árát, a szállítás költségeit,
az esetleges kedvezményeket, a számla végösszegét, a szállítási és fizetési feltételeket, illetve
a számlázási adatokat, a „Megvásárolom” gomb megnyomásával véglegesítheti
megrendelését, mely a Vásárló részéről fizetési kötelezettséget von maga után, és mellyel a
megrendelés elküldése megtörténik a Szolgáltató részére. Bankkártyás fizetés választása
esetén a „Megvásárolom” gomb megnyomásával a rendszer automatikusan átirányítja a
Vásárlót a pénzügyi szolgáltató oldalára, ahol a fizetés lebonyolítható. Sikeres tranzakció
után a rendszer a Vásárlót visszairányítja a Webáruházba.
A Vásárló az egyik felületről a másikra a fenti lépések sorrendjében a „Tovább” gomb
megnyomásával térhet át.
3.16. A Vásárló részéről a megrendelés leadása önmagában nem eredményezi a Szolgáltató és a Vásárló
közötti szerződés létrejöttét. Szolgáltató a Vásárló vételi ajánlatának (megrendelésének)
megérkezését követően köteles a Vásárló részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben)
visszaigazolni, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló nevét, a rendelés azonosítóját, a
megrendelt termékek felsorolását, azok mennyiségét, a termékek árát, a szállítási költséget, a
számla végösszegét, a fizetési módot, a szállítás módját és idejét, házhozszállítás esetén a szállítási
címet, továbbá a számlázási címet. A Szolgáltató a megrendelést a megrendelés leadásától
számított 1 munkanapon belül igazolja vissza. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat
elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlati
kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan
megszűnik.
3.17. A Webáruházban leadott rendelések összevonására nincs lehetőség.
4. Fizetési és szállítási feltételek
4.1. A megrendelni kívánt termékek árának kifizetése a következő módokon lehetséges:
(i) átutalással a Szolgáltató OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11742135-27248290-00000000
bankszámlára történő átutalás útján;
(ii) a Weboldalon bankkártyás fizetéssel, mely fizetési mód választása esetén a rendszer
automatikusan átirányítja a Vásárlót a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló
pénzügyi szolgáltató oldalára, ahol a bankkártyás fizetés lebonyolítható.
4.2. Átutalás választása esetén a Vásárló köteles a megrendelt és visszaigazolt termék vételárát és a
szállítás költségét – ha van – a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásától számított
3 (három) munkanapon belül átutalni a visszaigazolásban szereplő azonosítási adatoknak az
utalás közlemény rovatában történő feltüntetése mellett. Ennek elmaradása esetén a termék
megvásárlása tárgyában létrejött szerződés automatikusan megszűnik és a megrendelés törlésre
kerül.
Az átutalással történő fizetés abban az időpontban teljesített, amikor a teljesítendő összeg a
Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.
4.3. Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi
szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online
bankkártyás fizetés lehetőségét a SimplePay szolgáltatás útján az OTP Mobil Kft. biztosítja.
Online bankkártyás fizetés esetén a Vásárlónak a fizetési szolgáltató saját fizetési oldalán van
lehetősége a fizetés teljesítésére. Vásárló a fizetési szolgáltató fizetési felületét (böngészőablakot)
az online fizetési folyamat alatt nem zárhatja be. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató,
az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény
üzletszabályzatai irányadóak. A Szolgáltató a Vásárló bankkártya adatait nem kezeli. A Vásárló a
bankkártyás fizetési szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató mint
adatkezelő a Vásárlónak a www.porshadecor.hu felhasználói adatbázisban tárolt alábbi személyes
adatait az OTP Mobil Kft. részére továbbítja a fizetési tranzakció lebonyolítása érdekében:
– név;
– e-mail cím;
– telefonszám;
– számlázási cím;
– szállítási cím.
Az OTP Mobil Kft. mint adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja
a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban a http://simplepay.hu/vasarlo-aff linken tekinthető
meg.
A bankkártyás díjfizetés abban az időpontban teljesített, amikor a teljesítendő összeg a
Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.
4.4. A kiállított számlát a Vásárló e-mailen kapja meg e-számla formátumban.
4.6. A kiszállítás költsége bármely magyarországi Foxpost csomagautomatába történő szállítás esetén
1499,- Ft, bármely magyarországi GLS csomagautomatába történő szállítás esetén
1840,- Ft, bármely magyarországi MPL csomagautomatába történő szállítás esetén
1100,- Ft, Magyarország területén futárszolgálat közreműködésével a megadott szállítási címre
történő kiszállítás GLS esetén 1840,- Ft, MPL esetén 2650,- Ft. 
4.7. A termék átadását a Szolgáltató mindaddig megtagadhatja, ameddig a vételár, a szállítási költség megfizetése nem történik meg a Vásárló részéről. A termék
tulajdonjoga a termék vételárának megfizetésével és a Vásárló részére történő átadásával száll át
a Vásárlóra.
4.8. A megrendelt termék kiszállítása, illetve átvétele a következő módokon lehetséges:
(i) a Vásárló által megadott szállítási címre történő kiszállítással;
(ii) bármely Foxpost, GLS, MPL csomagautomatába történő szállítással, mely csomagautomaták
elérhetősége a https://foxpost.hu/csomagautomatak, https://www.csomag.hu/hu,  https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine oldalon megtalálható.
4.9. A szállítási idő a megrendelés visszaigazolását követő naptól kezdődően általában 7
munkanap, kivéve az átutalással történő fizetési mód kiválasztása esetén, mely esetben a fizetési
kötelezettség teljesítésétől indul a szállítási határidő. A Szolgáltató ettől eltérő várható szállítási
időt is jogosult meghatározni, melyet a Weboldal kezdőlapján jól látható helyen feltüntet.
Amennyiben az eltérő szállítási idő csak adott termék(ek)re vonatkozik, akkor a konkrét termékre
vonatkozó várható szállítási időt a Szolgáltató mindenkor az adott terméknél tünteti fel a
Weboldalon. A pontos szállítási időt a megrendelés visszaigazolása tartalmazza.
4.10. Házhozszállítás és  csomagautomatába történő szállítás esetén egyaránt a Szolgáltató a
Vásárlót a megrendelés állapotáról, a csomag futárszolgálat részére történő átadásáról, az igénybe
vett futárszolgálatról és annak elérhetőségeiről a szállítási adatok között megadott e-mail útján
tájékoztatja. A futárszolgálat ad tájékoztatást a szállítási adatok között megadott e-mail útján
és/vagy telefonszámra küldött sms-ben a Vásárlót a kiszállítással kapcsolatos tudnivalókról, így
(i) a csomag kiszállításának, illetve Foxpost csomagautomatába érkezésének várható időpontjáról,
(ii) a csomagszámról, (iii) csomagautomatába történő szállítás esetén az átvétel pontos
helyéről, (iv) a csomag nyomonkövetését és a kiszállítás időpontjának módosítását lehetővé tevő
linkről vagy elérhetőségről, illetve (v) esetleges egyéb információkról. Amennyiben a Vásárlónak
bármilyen kérdése merülne fel a kiszállítással kapcsolatban, a csomag futárszolgálatnak történő
átadását követően a futárszolgálat elérhetőségein kérhet további információt.
4.11. Amennyiben a szállítás várható időpontja – ideértve a  csomagautomatába történő
szállítás időpontját is – vagy a szállítási cím – ideértve a csomagautomatába történő
szállítás esetén az átvételi pontot is – a Vásárlónak nem felel meg, azt a futárszolgálat felé
haladéktalanul köteles jelezni a kiszállítás módosítása esetére megadott elérhetősége(ke)n.
4.12. Amennyiben a futárszolgálat által megadott vagy a Vásárló által módosított időpontban a
házhozszállítás nem lehetséges, a futárszolgálat a Vásárlóval előzetesen egyeztetett időpontban a
tervezett szállítás időpontjától számított egy héten belül újra megpróbálja a termék kiszállítását.
Amennyiben másodszor is ellehetetlenül a kiszállítás, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a
szerződéstől elálljon. Ebben az esetben a Szolgáltató a már esetlegesen kifizetett vételárat jóváírja
azon a bankszámlán, amelyről a termék árának kifizetése megtörtént.
4.13. Csomagautomatába történő szállítás esetén a csomagautomatából a termék
beérkezésétől számított 3 nap áll rendelkezésre a termék átvételére.
4.14. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatt – ideértve azt az esetet is, ha a Szolgáltató
szerződésszerű teljesítése ellenére a Vásárló megtagadja a termék átvételét – a termék
újraküldésének, illetve a Szolgáltatóhoz történő visszaküldésének a költségei minden esetben a
Vásárlót terhelik (abban az esetben is, ha a Szolgáltató a 4.12. szerint eláll a szerződéstől).
Amennyiben egy adott megrendelés második kézbesítési kísérlete is meghiúsul, vagy két
alkalommal is előfordul, hogy a Vásárló a megrendelt termék(ek) átvételét megtagadja,
függetlenül attól, hogy a kézbesítés sikertelensége, illetve a termék átvételének a megtagadása
ugyanazon megrendelésre vagy már egy másik, új megrendelésre vonatkozik, az sorozatosan
sikertelen kiszállításnak minősül, és a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Vásárló ezt
követően leadott (jövőbeni) megrendeléseit vagy a megrendelt termék ismételt kézbesítését
korlátozza, illetve megtagadja. Ilyen esetben a Szolgáltató szabad belátása szerint a vételár és a
szállítási költség – ideértve az addig, a Vásárló hibájából felmerült szállítási, illetve visszaszállítási
költséget is – előzetes megfizetéséhez, megtérítéséhez kötheti a teljesítést vagy dönthet úgy, hogy
a Vásárló megrendelése teljesítésének nem tesz eleget. A teljesítés megtagadását indokaival együtt
a Szolgáltató az új megrendelés leadásától vagy ha a Szolgáltató a teljesítést egy korábban
visszaigazolt megrendelés vonatkozásában tagadja meg, akkor a második kézbesítési kísérlet
meghiúsulásától számított 1 munkanapon belül közli a Vásárlóval. Ennek elmaradása esetén a
megrendelés teljesítése nem tagadható meg, de a Szolgáltató a teljesítést továbbra is előzetes
fizetéshez kötheti.
4.15. A Szolgáltató minden megvásárolt termék vonatkozásában megfelelő felelősségbiztosítással
rendelkezik a szállítás idejére, amíg a megrendelt termék kézbesítése nem történik meg a Vásárló
részére.
5. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
5.1. A kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra a Ptk. és bizonyos termékek esetén az
egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.)
Korm.rendelet, továbbá a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra
vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014.
(IV:29.) NGM rendelet mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
a) Kellékszavatosság
A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
(i) Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna.
(ii) Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(iii) Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét
azonban viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől
számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Vásárló kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei: A teljesítéstől számított hat
hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított
hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba
már a teljesítés időpontjában is megvolt.
b) Termékszavatosság
A Vásárló a neki a Szolgáltató által eladott termék hibája esetén – választása szerint – az a)
pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított
két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a
Vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
(i) a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
(ii) a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető vagy
(iii) a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése
esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági
igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.
c) Jótállás
Jótállás a Polgári Törvénykönyv szerinti, a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a
Szolgáltató a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy
annak hiányában önként vállal, valamint a jogszabályon alapuló kötelező jótállás. A jótállásra
kötelezett köteles helytállni a hibás teljesítésért. Az önként vállalt jótállás esetében a jótállás
joga valamennyi Vásárlót megilleti.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)
Korm. rendelet (a továbbiakban: Jótállási Rendelet) alapján jótállásra köteles a Jótállási
Rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: 10 000 forintot
elérő eladási árú legalább egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek,
egészségmegőrző termékek és eszközök, gyermekgondozási cikkek), valamint az ott
meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban – jelen pontban – együtt
fogyasztási cikként hivatkozva) Fogyasztó részére történő eladása esetén (a továbbiakban:
Kötelező Jótállás). A nem Fogyasztónak minősülő Vásárlóra a Jótállási Rendelet hatálya nem
terjed ki.
A Kötelező Jótállás időtartama a termék eladási árától függően változik a Jótállási Rendeletben
meghatározottak szerint. A Webáruházban árult, Kötelező Jótállás alá eső termékek
vonatkozásában (értve alatta a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó
eladási árú termékeket) a jótállás időtartama egy év.
A jótállási idő a termék Vásárló részére történő átadásával kezdődik.
A Vásárló a jótállási igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti. A jótállási igény a
termékkel együtt átadott jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy tartalmazza a Vásárló
jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit.
A jótállási igény érvényesítésekor a Vásárló a jelen ÁSZF kellékszavatosságra vonatkozó
pontjában rögzített igényekkel (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás) élhet.
A Kötelező Jótállás alá eső termékek esetében a jótállási igény érvényesítésére a Jótállási
Rendelet speciális rendelkezéseket tartalmaz a következők szerint.
Ha a kötelező jótállási időtartama alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása
során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a
Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc
napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a
fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton
– az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán –
feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a kötelező jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást
követően ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a
Ptk. 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos
leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani
vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által
bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános
forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat
nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított
harmincadik napig nem kerül sor – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a Szolgáltató
köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc
napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a
fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton
– az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán –
feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc
napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három
munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 6:159. § (2)
bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket
kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és
jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként a Vásárlót
a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és termékszavatossági jogosultságoktól
függetlenül megilletik.
d) Szavatossági, illetve jótállási igény bejelentésének módja
A Vásárló bejelentheti szavatossági vagy jótállási igényét a Szolgáltatónak küldött postai
levélben vagy elektronikus levélben a jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségekre.
A levélnek tartalmaznia kell:
– a Vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Kijavításra vonatkozó jótállási igény a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál is
érvényesíthető.
6. Elállás
6.1. A termék átvétele után a Vásárló köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét leellenőrizni és
haladéktalanul jelezni Szolgáltató elérhetőségein, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen
eltérést tapasztal.
6.2. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Fogyasztói Szerződés
Rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási
határidő attól a naptól számított 14. nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó
által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több
termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14. nap elteltével jár le, amelyen a
Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó
terméket átveszi. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék
átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A Fogyasztót a szerződés megkötése előtt
megilleti az ajánlat visszavonásának a joga, amellyel a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlati
kötöttsége megszűnik. Ha a Fogyasztó az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó
egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett
elérhetőségek egyikén.
A Fogyasztó ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében szereplő elállási
nyilatkozat-mintát is.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát.
6.3. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának
Szolgáltató által történő kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a
Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget és az utánvét
kezelési díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a
Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási
módot választott). A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód
igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; és e visszatérítési mód alkalmazásából
kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató
mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy
azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
6.4. A Fogyasztó köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék
visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli. Visszaküldési postacím: MOLINO Kft.,
2000 Szentendre, Kalászi út 3.
6.5. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért,
ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó
használat miatt következett be.
6.6. A Fogyasztó a Webáruházban értékesített termékfajták esetében nem gyakorolhatja az elállás
jogát
(i) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében (Fogyasztói
Szerződés Rendelet 29. § (1) bek. d) pont);
(ii) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (Fogyasztói Szerződés
Rendelet 29. § (1) bek. e) pont).
7. Panaszkezelés
7.1. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az ÁSZF 2.
pontban feltüntetett elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése
minden esetben térítésmentes.
7.2. Szóbeli panasz
A Fogyasztó szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint
azonnal orvosolja. Amennyiben a Fogyasztó a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a
panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a Fogyasztó panaszáról a Szolgáltató
jegyzőkönyvet vesz fel és azt a panasz benyújtásától számított 30 napon belül a panaszra adott
válasza kíséretben megküldi a Fogyasztónak. A Szolgáltató a panaszt elutasító álláspontját köteles
megindokolni.
7.3. Írásbeli panasz
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és a
vizsgálat eredményéről a Fogyasztónak a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ
küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről a Fogyasztót a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.
A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy
orvosolja.
A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz
orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira.
Az írásbeli panaszokat – beleértve a panaszról készült jegyzőkönyvet is –, továbbá az azokra adott
válaszokat a Szolgáltató három évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat
(okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.
7.4. Jogorvoslat
7.4.1. Amennyiben a Fogyasztó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a
panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, vagy egyébként a
Fogyasztó a fogyasztói jogainak megsértését észleli, úgy a Fogyasztó
(i) a fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve
(ii) a békéltető testülethez fordulhat, vagy
(iii) jogait bíróság előtt érvényesítheti a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi
CXXX. törvény rendelkezései szerint.
7.4.2. A békéltető testület előtti eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli,
és megindításának a feltétele, hogy a Fogyasztó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje
a vitás ügy rendezését.
7.4.3. A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat első fokon a fővárosi és megyei
kormányhivatalok látják el, melyek listája a http://www.kormanyhivatal.hu címen érhető
el.
A békéltető testületek elérhetőségei és a békéltető testületek eljárásával kapcsolatos
bővebb információ a https://bekeltetes.hu címen található.
A Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóság és békéltető testület
elérhetőségei az alábbiak:
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Telefonszám: +36 1 459-4843
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. 4. em. 2.
Telefonszám: (+36-1) 792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Hivatali kapu: 560351920
7.4.4. A Fogyasztónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy
szolgáltatással kapcsolatos panasza bíróságon kívüli rendezését online vitarendezési
eljárás keretében kezdeményezze. Az online vitarendezést a következő weboldalon
kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az
online vitarendezés lehetőségéről és
feltételeiről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.sho
w&lng=HU.
8. Adatvédelem
A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a
Weboldalon található Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Adatainak
kezelésekor a mindenkor érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartja szem előtt. A
Szolgáltató részletes Adatvédelmi tájékoztatóját megtalálja a Weboldalon az „Adatkezelés” menüpont
alatt.
9. Záró rendelkezések
9.1. Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, azonban javasolt, hogy a
Vásárló tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket
friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldal használata
feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a
technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
9.2. A Weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti.
Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom
visszaállítható. A Weboldalon megjelenő adatokat a Szolgáltató MSSQL és MySQL adatbázisban
tárolja. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz a
Szolgáltató processzorba épített hardveres támogatást használ.
9.3. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett
be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
9.4. Az ÁSZF a Weboldalon közzétett időpontban lép hatályba. A Szolgáltató jogosult jelen
ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, az erről szóló tájékoztatást a módosított ÁSZF hatálybalépését
megelőzően a Weboldal felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést
követően leadott megrendelésekre vonatkoznak.
9.5. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a vonatkozó egyéb magyar jogszabályok
rendelkezései az irányadóak.
1. számú számú melléklet
Elállási nyilatkozat
(minta)
(Csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza.)
Címzett: *
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében: *
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

Scroll to Top